21.11.2012

Toivelistalla tänään

Haluaisin, että mulla olisi joku harrastus, jossa voisi pitää säärystimiä.


Ja tän Samujiin uuden pea coatin haluaisin myös. Miten en ole ennen tajunnut, että garderoobistani puuttuu tällainen klassikko?!


Samujia tämäkin, täydellinen officejakku:


Pitäisi joskus lähiaikoina käydä edes hypistelemässä noita Samujin juttuja siinä Espan liikkeessä. Siinä olisi Nanson liike ihan vieressä, siellä haluaisin sovittaa sitä ihanaa Minttu-mekkoa; pikkujoulumekkotilanne näyttää vieläkin huonolta, näillä näkymin laitan jotakin vanhaa päälle, mikä ei koskaan ole yhtä ilahduttava tilanne kuin uusi asu - meikkaaja ja kampaaja on sentään varattu!

2 kommenttia:

  1. Ja mä haluan olla yhtä notkea kuin tuo täti tuossa kuvassa! :-D

    Mulla on ikivanha kipparitakki(?) josta tykkään aina vaan. Aika samantapainen kuin tuo peacoat, mutta slimmimpi. Mulle tuo Samujin peacoat ei taitaisi istua, A-linjaisena se näyttäisi isorintaisen päällä lähinnä äitiystakilta. :-/ Merkki on muutenkin ihan tuntematon mulle, jossain muotinäytöksessä näin, mutta aika boheemilta vaikutti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos mulla olisi säärystinharrastus, musta tulisi varmaan sivutuotteena myös notkea :-)

      Samuji on Samu-Jussi Kosken (ex-Marimekko) brändi, ollut muutaman vuoden markkinoilla ja sai Glorian Kultainen vaatepuu -palkinnon tänä vuonna. Aika pelkistettyä tyyliä, olen itse mieltynyt erityisesti takkeihinsa ja osa mekoistakin - ne formaalimmat - tosi jees. Osa sitten liian hippiboheemeja mun pirtaan.

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...