16.4.2013

Huteja ja helmiä (ja päivän asu)

Vähän hävetti, kun töihin saapui kolme eri vaatetilausta saman päivän aikana, mutta minkäs minä sille voin!

Bodenin paketissa oli pojalle alligaattoriboksereita ja verkkarit, jotka olivat aivan kamalan lyhyet. Mulle löytyi limenkeltainen Breton-paita, metallinen neule ja pinkki koru, jotka kaikki pidän, eli helmiä ovat.

Raitapaita on kiva, mutta valitettavasti ohuempaa puuvillaa, kuin ne aikaisemmin tilaamani bretonit.
Neule ei lyhyen mallinsa vuoksi ole paras yhdistää farkkuihin, mutta hameen kanssa varmasti jees. Tuo vaaleansiniseltä näyttävä lanka on siis metallinhohtoista. 

Söpö :-)
Sitten oli myös metallinhohtoisesta kankaasta tehdyt sinisävyiset housut (ihme harakka musta on tullut!), mutta ne olivat kummallisen pituiset ja kiristivät pohkeen kohdalta (mihin ne myös tosi rumasti päättyivät). Ihmettelin hetken asiaa, kunnes tajusin, että olin tilannut koemielessä kerrankin petit-kokoiset, jotka olivat todella petit, kun minäkin 160 cm mitassani olin housuihin aivan liian pitkäkoipinen! Huti.

Ja bokseritkin vielä :-)
Gapin alesta löytyi pojalle turkoosit farkut ja mulle ärtsyn koralli/pinkki t-paita. Sen sijaan takaisin lähtee tämä huti: räikeän neonvärinen ja tosi rumin napein somistettu bleiseri, joka ei ihan vastannut haavekuvaani...

Että näin, ei nyt ihan mennyt putkeen, kun joudun palauttamaan huteina puolet kamoista, mutta aina ei voi onnistua! Vielä on yksi henkkamaukan paketti postissa odottamassa, en vain jaksanut hakea sitä tänään - on sitten huomisellekin jotakin kivaa avattavaa :-)

Ja tosiaan, vielä kun se kauan kaivattu lämpöaalto nyt iskisi, niin pääsisi pikkukenkämoodiin ihan oikeasti. Tänään ei ollut mitään muuta vaihtoehtoakaan kuin nilkkurit ja untsikka, mutta eilen olin näin rohkean vähäpukeisena liikenteessä - huomatkaa uudet tohvelitossut!

12 kommenttia:

  1. Aina ei voi onnistua ;) Mä en hirveesti uskalla tilata vaatteita netistä, kun pelkään etten sitten saakaan palautettua vääriä?!? (siis unohdan...)
    Tohvelikengät on hienot. Mulla lähes samanmoiset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä huomasin kengät sun salatoimistokuvista :-)

      Poista
  2. Ihana toi limeraitapaita. Sitä tulee välillä hutiostoksia, mutta onneksi ne voi palautta :) Ihanat tohvelit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä tosi pirtsakka! Ja kyllä vain, asennoidunkin nettishoppailuun niin, että lähes aina joutuu palauttamaan jotakin - kannattaisi vain suosia niitä kauppoja, jotka tarjoavat ilmaisen palautuksen...

      Poista
  3. Hih mahtoi duunissa ihmetellä, että mitä salaperäisiä paketteja saapuu... vai esittelitkö reteästi vaatteet työporukalle? ;-)

    Mä INHOAN, kun paitojen laatua heikennetään... Mulla on muutamia paksuja tosi vanhoja H&M:n trikoopaitoja, mitä on pesty tuhat kertaa 60 asteessa eikä ole venymistä tai vanumista. Saumat ovat suorat ja kangas uudenoloista. Nyt en enää sieltä oikeastaan trikoopaitoja osta, kun ovat ohuempaa kangasta ja eivät kestä pesua samalla tavalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä tulee mulle niin paljon, ettei kukaan enää ihmettele - kaikki ovat aikapäiviä sitten tajunneet, että tässä on kysymyksessä vakava ja todennäköisesti parantumaton addiktio :-)

      Ja muakin harmittaa, ettei toi trikoo ollut sitä, mitä odotin sen olevan. Tosin täytyy myöntää, etten vielä käynyt tarkistamassa, olisiko ollut tarjolla joku "heavy cotton" -vaihtoehto.

      Poista
  4. Lime on pirteä, tulee heti niin keväinen olo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tulee :-) Mulla ei ollutkaan mitään tuon väristä (tai noin kirkasta!) aikaisemmin, ihan kiva lisä!

      Poista
  5. Vautsi kun olet ollut tyylikkäänä liikenteessä! Nuo toffelit on niin ihanat!

    Raikas tuo raitapaita, ja neule näyttää myös hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varpaat syyhyävät päästä taas toffeleihin, ne ovat ihan unelmankevyet :-)

      Poista
  6. Ihanan tyylikäs asu tuo alimmainen... Työkaverit saattavat luulla sua shoppailuhulluksi kun noin monta pakettia yhden päivän aikana tulee ;)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...