3.8.2015

Hyvän emännän kotitakki

mekko Cos
kengät Sofie Schnoor
Olen selvästi mieltynyt tällaisiin 60-luvun henkisiin kotitakkeihin, tai siis mekkohan tämä on! Cosin "uutuus" tuli kaappiini jo varmaan toukokuussa, mutta kun kelit nyt ovat sitä mitä ovat, oli vasta viime viikolla sopivan lämmin keli sen päälle pukemiselle.

Pelkäsin 100% puuvillan rypistyvän aivan kamalasti, mutta yllättävän siistinähän tuo pysyi - kuva on siis otettu vasta työpäivän jälkeen, eikä rypyssä ole kuin toinen hiha ;-)

Viime viikko oli töissä vielä sellaista harjoittelua, ja tänään sitten tosiaan alkoi täysi tohina, kuten uumoilinkin. Parin tunnin jälkeen oli kesän kuulumiset vaihdettu, ja lounaalla oltiin jo kuin ei lomalla oltaisi koskaan oltukaan - silleen hyvällä tavalla, siis. Mutta vasta sitten, kun koulut alkavat, on meidän perhe taas täysillä arkimoodissa; nyt pääsen itsekin helpomalla, sillä koiran aamulenkityksestä vastaa vielä poikani, ja aamut ovat muutenkin leppoisampia, kun ei tarvitse kuin saada itsensä ajoissa ovesta ulos.

Se ei kyllä yhtään auta asiaa, että istun tässä olkkarin lattialla ratsastushousut jalassa matkalla suihkuun... nyt pitää antaa tämän virren olla lyhyestä kaunis ja satsata yöuniin, jotta jaksan huomisen tiukan duunipäivän. Heippa ja hyvää yötä!

8 kommenttia:

  1. Mekkosi on kaunis! Harmi, että Cosin mekot ovat minulle liian lyhyitä - olen moneen mekkoon ihastunut vaan se pituus, murr;)
    Hyvää elokuuta ja tsemppiä arkeen paluuseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nno mutta sehän selittääkin, miksi minä löydän sieltä niin/ liiankin usein sopivan pituisia mekkoja ;-)

      Kiitos samoin luonnikasta arkeen solahtamista!

      Poista
  2. Ooh, ihana! Mahtavat vintage-vibat mekossa, ja kengät sopii sen kanssa kuin nenä päähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen ollut noihin kenkiin tosi tyytyväinen, vaikka kieltämättä pikkaisen kirpaisi, kun näin ne juuri -50% alessa... mutta onhan niitä tullut jo käytettyä monta, onnellista kertaa!

      Poista
  3. Kiva, kun löytyy näitä persoonallisia pukeutujia. Tyylikäs kokonaisuus!

    VastaaPoista
  4. Nostan sinulle hattua kun pukeudut naisellisesti leninkiin. Montaa leninkiä olen katsellut kaupassa, mutta en saa niitä edes koitettua päälleni.
    Minulla on muutamia juhlavampia leninkejä, mutta työpaikalle toimistoon sopivaa leninkiä en ole löytänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmaan vähän tottumiskysymys, sillä olen vasta viimeisinä vuosina huomannut, miten käteviä mekot ovatkaan. Ja on mulla pitkiä farkkukausiakin...

      Poista

Ilahdun kaikista viesteistä, ihan pienistäkin. Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...